Szállítási és fizetési feltételek
Szállítás összege:
Futárszolgálat: 1280,-Ft Magyarország egész területén
20 000,-Ft vásárlás felett ingyenes a kiszállítás!
Fontos: A megrendeléskor a szállítási díjat is felszámoljuk.
Személyes átvétel: Ingyenes
Személyes átvétel helye: REGIO Játékáruház
1119 Budapest, Nándorfejérvári u 23-25
Átvétel időpontja a rendelés visszaigazolásában jelzett időpontokban.
Fontos: Személyes átvétel esetében a termékeket előre kell kiegyenlíteni (opciók: átutalás vagy banki kp. befizetés, bankkártya, paypal), személyesen nincs mód készpénzes fizetésre!
Általános jellemzők
A Szerződés a Szolgáltató Internetes felületén történő megrendeléssel, illetve jelen Szerződési Feltételek elfogadásával jön létre. A Webáruházban való vásárlás feltétele a szállítási, számlázási adatok és elérhetőségek megadása. A megrendelések akkor jönnek létre, amikor a Vásárló a Megrendelést végső formájában jóváhagyja, és részéről a banki előre utalás megtörténik. A Szolgáltató fenntartja magának a jogot, hogy a megrendelések beérkezésekor, amennyiben a Megrendelő adatainak valódisága kérdéses vagy értelmezhetetlen, az adatokat törölje, és az ezekkel az adatokkal feladott megrendeléseket érvénytelennek minősítse.
Megendelés módja, módosítása, törlése
A vevő rendeléskor dönthet a fizetés módjáról, amely lehet banki előre utalás, illetve bankkártyával történő vásárlás. A rendelés feldolgozása után a vevő e-mailt kap a fizetendő összegről -amely tartalmazza a szállítási költséget is. A megrendelés feldolgozási fázisai az e-mailben küldött link megnyitásával követhetők. A Szerelem Plaza internetes áruház speciális, ajándékküldő szolgáltatását figyelembe véve, a vásárló részére kiállított számlát a megadott számlázási címre küldjük, amely eltérő lehet a szállítási címtől. A megrendelés jóváhagyása után elektronikusan a megrendelés már nem törölhető. A megrendelés visszavonását a Vásárló a Webáruház Kapcsolat menüpontjában megadott elektronikus levelezési címen teheti meg. A megrendelés visszavonása csak a futárszolgálat részére történő átadás előtt lehetséges.
Fizetési módok feltételek
A Vásárló a vásárolt áruk és szállítási költség ellenértékét fizetheti előreutalással, banki készpénz befizetéssel, bankkártyával, PayPal fizetéssel vagy utánvéttel a futárnak.
Banki utalás, vagy banki készpénz befizetés számlaszáma:
Számlaszám: 10401110-50526590-89811010 K&H Bank
Kedvezményezett: Balog Árpádné EV
Nemzetközi utaláshoz: SWIFT (BIC) code: OKHBHUHB
IBAN: HU06 1040 1110 5052 6590 8981 1010
A megjegyzés sorban kérjük tüntesse fel a megrendelésben használt vevő nevét!
Bankkártyával történő fizetés menete
A bankkártyás fizetés révén Ön kényelmesen és biztonságosan vásárolhat áruházunkban. A kiválasztott áruk megrendelése után Önt a K&H Bank weblapjára irányítjuk, ahol a Bank által használt, jelenleg legbiztonságosabbnak ítélt, titkosítással lebonyolított tranzakción keresztül fizethet bankkártyával. Vásárlóinknak csak annyi a dolga, hogy a fizetési mód kiválasztásánál „fizetés bankkártyával” feliratra kattintsanak, majd a K&H Bank fizetési szerverén a kártya számát és lejárati dátumát megadják. A K&H Bank a VISA Classic, VISA Elektron és Eurocard/MasterCard tipusú kártyákat fogadja el.
Kizárólag elektronikus használatra kibocsátott bankkártyákat csak abban az esetben fogadhatjuk el, amennyiben annak használatát a kártyát kibocsátó bank engedélyezi! Kérjük, érdeklődjön bankjánál, hogy az Ön kártyája felhasználható-e interneten keresztül lebonyolítandó vásárláshoz.
A K&H bank a sikeres vásárlást követően a tranzakcióról engedélyezési számot bocsát ki, amelyet érdemes felírni vagy az egész oldalt kinyomtatni. Sikertelen tranzakció esetén a K&H bank hibaüzenetben közli a hiba okát.
Szállítási módok és feltételek
Futárszolgálat
Szállítási határidő 1-3 munkanap, illetve a webáruház honlapján a terméknél megjelölt szállítási határidő. Ha a Szolgáltató a megrendelést a fentiek szerinti határidőn belül nem tudja teljesíteni, telefonon (e-mailen) egyezteti a megrendelővel a szállítási határidőt.
A szállitás összege: 1280,-Ft
A Vásárló a megrendelés összes tételét egyben átveheti, vagy a teljes megrendelés átvételét megtagadhatja.
A megrendeléskor a szállítási díjat is felszámoljuk.
Személyes átvétel
Megrendelő személyesen is átveheti megrendelését, ebben az esetben szállítási költséget nem számítunk fel részére. Az átvétel helye:
REGIO Játékáruház
1119 Budapest, Nándorfejérvári u 23-25
Átvétel időpontja minden nap 8:00-18:00 óráig (illetve a rendelés visszaigazolásakor jelzett időpontokban).
Személyes átvétel esetében is a termékeket előre kell kiegyenlíteni (opciók: átutalás vagy banki kp. befizetés, bankkártya, paypal), személyesen nincs mód készpénzes fizetésre!
Szállítási határidő
Az egyes csomagoknál és termékeknél feltüntettük a szállítási határidőket. Ez általában a megrendelést követően 2-3 nap. Amennyiben készlethiány mutatkozik, és a határidőt nem tudjuk teljesíteni, felvesszük megrendelőinkkel a kapcsolatot. Egyes termékeket előrendeléssel szállítunk, ezeket minden esetben jelezzük a termék bemutató oldalán.
Kézbesítési feltételek
A Szolgáltató által megbízott futárcég munkanapokon 08:00 - 17:00 óra között végez kiszállítást. Szolgáltató és megbízásából a futárcég abban az esetben tudja teljesíteni a küldemény kézbesítését, amennyiben a vásárló a következő elérhetőségeit rendelkezésre bocsátotta és az adatok kezeléséhez hozzájárult: napközben is igénybe vehető kézbesítési cím (lehetséges: munkahelyi cím, intézményi cím is), átvevő neve, mobil telefonszám. Amennyiben az átvevő és a vásárló személye eltér egymástól, úgy a vásárló az átvevő személy nevének rendelkezésre bocsátásával kijelenti és igazolja, hogy az átvevő személy hozzájárult nevének, mint személyes adatának vállalkozó és futárcég általi adatkezeléséhez.
A megrendelő/vásárló a megrendelése során a „Megjegyzés” rovatba feltüntethet minden olyan információt, ami a termék sikeres kézbesítése érdekében fontos lehet ("X Y szomszéd veszi át a csomagot", "a megadott szállítási cím a munkahelyem, 4. emelet 520-as szoba", "a pultos hölgy is átveheti a csomagot, hagytam nála pénzt").
Amennyiben a futárcég képviselője a kézbesítést valamely személyén és tevékenységén kívül eső okból nem tudja teljesíteni, a küldeményt átadni, úgy értesítést hagy a jogosult személy részére, amely tartalmazza a szükséges tájékoztatást a küldemény további átvételének módjáról és körülményeiről. Az általános szabályok szerint a futárcég az első kézbesítési kísérletet követő munkanapon ismételten megkísérli a küldemény kézbesítését. Kétszeri sikertelen kézbesítés után a megrendelést a Szolgáltató érvénytelennek nyilvánítja és törli.
Kézbesítési problémák
Szolgáltató tájékoztatja a vásárlóit, hogy tapasztalata szerint a postaláda zárhatóságának hiánya miatt, vagy azért mert az tele van sok reklámanyaggal: az értesítés gyakran elveszik vagy elkeveredik. Szolgáltató felhívja a vásárló figyelmét, hogy ha küldemény kézbesítése esedékes részére, akkor fokozott figyelmességgel és körültekintéssel vizsgálja meg a postaládáját az értesítés megtalálása érdekében.
A Szolgáltató tájékoztatja a vásárlóit, hogy a megbízott futárcég kizárólag abban az esetben tudja sikeresen kézbesíteni a küldeményt, amennyiben pontos címet (épület, lépcsőház, emelet, ajtó feltüntetésével együtt) kap a vásárlótól és amennyiben az átvevő személy beazonosítható és megtalálható. A futárszolgálat postafiókra nem tud megrendelést szállítani!
Szolgáltató kizár minden felelősséget, amely a helytelen, pontatlan, hiányos, téves, félreérthető kézbesítési cím megadásából ered.
A Vásárló jogai és kötelezettségei
A Vásárlónak 8 napig jogában áll a megrendelt terméket a Szolgáltató részére hiánytalanul visszaküldeni. A 17/1999. (II. 5.) Kormányrendelet -Távollévők között kötött szerződésekről- értelmében a visszaküldés költségei a Vásárlót terhelik. A megrendelt termék a SzerelemPlaza telephelyére küldhető vissza, melynek címe:
SzerelemPlaza webáruház, 1031 Budapest, Nánási út 1/B. D-602
A vitás esetek elkerülése végett a visszaküldött árukat tartalmazó csomag felbontásáról a Szolgáltató videofelvételt készíthet.
A Szolgáltató köteles az áru ellenértékét a csomag kézhezvételétől számítva 30 napon belül visszajuttatni a Vásárlónak. Az elállásra nyitva álló 8 napos határidő attól a naptól kezdődik, amikor a Vásárló a csomagot átvette.